It's coming to the end.... - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Sanne Lindeman - WaarBenJij.nu It's coming to the end.... - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Sanne Lindeman - WaarBenJij.nu

It's coming to the end....

Blijf op de hoogte en volg Sanne

25 Maart 2014 | Australië, Melbourne

Zo, het is onderhand al ongeveer 2 maanden geleden dat ik hierop geschreven heb. Sorry sorry voor mensen die met smart zaten te wachten op een nieuw verslag (anders dan mijn moeder).

Ik ben onderhand alweer ongeveer 4 weken terug van het reizen, iets waar ik ook weinig over geschreven heb! Maar dat was geweldig, en echt te veel om zo even op te schrijven! Een paar hoogtepunten:

- 4 Wheel Drive op Fraser Island (Het grootste zandeiland ter wereld)
- Zeilen bij de Whitsunday Islands, dit was echt geweldig. Ongelooflijk zeeziek, maar Whitheaven Beach is onwijs mooi en super leuke 3-daagse tocht gehad met hele leuke mensen!
- Skydiven!!! Dit is iets wat ik echt al jaren wilde doen en ben echt super blij dat ik dat hier in Australie heb mogen doen! Ik was echt heel zenuwachtig (wat erg goed op het filmpje is te zien die ik heb). Maar het was het zeker waard en ik ben super blij dat ik het gedaan heb!
- And last but not least, suuuuuper leuke mensen ontmoet!!! Beste vrienden voor het leven gemaakt, vanuit allerlei landen. Het voelde net als op de basisschool, je ontmoet iemand en een half uur later is het je beste vriend. Ik hoop een heel deel in Nederland/Duitsland/Zweden/Noorwegen/Denemarken (of waar dan ook) weer te zien!

En tja, nu is het einde echt al een beetje in zicht. Wat mensen tegen mij zeiden voor de reis was, geniet ervan want voor je het weet is het voorbij. Nu besef ik pas echt wat ze bedoelen en hoe snel het wel niet gaat.
Helaas is het rustig op werk, dus ik heb niet meer gewerkt nadat ik terug kwam van reizen maar ik heb me echt nog geen moment verveeld!

Nu heb ik alleen nog maar 2,5 week tot aan Perth. Het is nu echt de laatste dingen doen die ik wil doen enzovoort, het wordt heel moeilijk om afscheid te nemen straks. Ik heb echt mijn leventje hier, en geniet nog steeds met volle teugen van elk moment!
Ik vlieg maandag de 14e naar Perth voor een week en woensdag 23 april is het echt afscheid nemen van dit mooie land.

Ik ga nog echt genieten van mijn laatste paar weken, alhoewel ik natuurlijk stiekem wel ook zin heb om iedereen weer te zien!!
Tot snel!!
Liefs, Sanne

  • 27 Maart 2014 - 10:45

    Moeders:

    Oh wat een kort verslag na 2 maanden! Niks over je zeiltocht met Mike Briese en je beker, niks over je werkzaamheden op school, niks over je aanrijding met een kangaroo, niks over het vieren van een verlovingsfeest in Australie.
    Belangrijkste is natuurlijk dat je ervan geniet en dat is overduidelijk! Maar je vergeet het zo snel. Volgens mij is het later voor jezelf zo leuk om deze verslagen nog eens terug te lezen. Want een dagboektype ben je volgens mij ook niet....
    Heel veel plezier daar nog!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 16 Sept. 2013
Verslag gelezen: 893
Totaal aantal bezoekers 3723

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2013 - 05 Mei 2014

Australië ontdekken!

Landen bezocht: