Off you go! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Sanne Lindeman - WaarBenJij.nu Off you go! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Sanne Lindeman - WaarBenJij.nu

Off you go!

Blijf op de hoogte en volg Sanne

07 Januari 2014 | Australië, Melbourne

Daar gaat ze dan, het reizen kan beginnen. Op naar de mooiste stranden in de wereld, lange zonnige dagen, een lekker bruin kleurtje, nieuwe mensen ontmoeten en dingen doen die ik nog nooit in mijn leven gedaan heb! En ik heb er zin in! En hoe!!
Het eigenlijk plan was nog een paar weekjes in Melbourne te blijven, nog even werken en dan gaan, maar het is zo ongelooflijk rusig op werk dat het t gewoon niet waard is om te blijven. Ik zou dan blijven voor de 3 keer in de week werken voor een paar uurtjes. Een beetje zonde. Jane had me al gewaarschuwd dat het rustig zou zijn in Januari, alle bedrijven dicht, mensen op vakantie en iedereen heeft zijn geld al uitgegeven in December. Dus dit is de beste oplossing! Als ik nu aan t einde van het reizen weer terug kom in Melbourne, kan ik nog een beetje werken voor aaaaaalle souveniertjes en rustig afscheid nemen van iedereen!
Dus ja het gaat beginnen, zaterdag vlieg ik naar Sydney om daar een paar daagjes goed voor te bereiden om vervolgens met de bus mijn reis te gaan beginnen. Ik koop een busticket van Sydney naar Cairns. Deze is 3 maanden geldig en ik kan zo vaak op en afstappen wanneer ik wil! Helemaal super. Ik weet waar ik heen wil en wat ik wil doen dus daar heb ik in ieder geval geen zorgen over.
Ik ga voor ongeveer 1,5/2 maanden reizen en ben daarna nog ongeveer 3 weken in Melbourne, dan naar Perth voor 1,5 week en dan vlieg ik alweer naar huis. De tijd is zo ongelooflijk snel, het is niet normaal, ik wil nog niet naar huis!! Gelukkig nog een super leuke tijd in het vooruitzicht.

Ik zal proberen mijn blog bij te houden, en wat foto's op facebook te zetten! Mijn whatsapp zal niet werken dus alle berichtjes moeten weer via facebookchat!:)

Heel veel liefs,

Sanne

  • 07 Januari 2014 - 19:48

    Moeders:

    leuk om ook dit avontuur te starten. Ik ben heeel benieuwd naar je belevenissen. Ik hoop dat het allemaal een beetje mee zit qua planning. Ik heb met eigen ogen gezien hoe GOED jij voorbereid bent Off you Go of Let's go wild??????? Neem een voorbeeld aan je moeder zal ik niet zeggen, je zit niet voor niets helemaal in Australie, haha....
    Veel plezier! XXXXX

  • 10 Januari 2014 - 16:34

    Lonneke :

    Lieve lieve zus,

    Heel veel plezier!
    Love you!

    kuskus xxx Lonnie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 16 Sept. 2013
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 3726

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2013 - 05 Mei 2014

Australië ontdekken!

Landen bezocht: