lange reis, chinezen en 3 koala's - Reisverslag uit Anakie, Australië van Sanne Lindeman - WaarBenJij.nu lange reis, chinezen en 3 koala's - Reisverslag uit Anakie, Australië van Sanne Lindeman - WaarBenJij.nu

lange reis, chinezen en 3 koala's

Blijf op de hoogte en volg Sanne

07 Oktober 2013 | Australië, Anakie

Zooo, daar zit ik dan. Aan de andere kant van de wereld!
Het was een lange reis, vermoeiende mensen, stewardessen waarbij engels meer leek op Chinees, maar ik ben er! Ik moet zeggen dat ik erg blij was dat Mike en Michelle me ophaalde van het vliegveld. Moest er niet aan denken om nog op zoek te moeten gaan naar een slaapplek.
Na een uurtje rijden vanaf Melbourne kwamen we aan bij hun huis. Die nacht niet heel lekker geslapen, toch een beetje een jetlag denk ik.
Zaterdag zouden we gaan varen, het was super lekker weer en erg warm, helaas stond er te veel wind. Daar even geluncht en toen heeft Luke (zoon van Mike en Michelle) me de stad Geelong laten zien. Ook zijn we even naar de zee gereden en langs andere plaatsjes.
Gister zijn we bijna heel de dag weggeweest, hebben een groot stuk gereden van Great Ocean Road en daarna door de bossen weer terug. Het was een lange dag. In de nacht vam zaterdag op zondag is de klok ook een uur vooruit gegaan dus dat was een uur minder slaap.
Vandaag niet veel gedaan, Nathalee heeft eem simkaart voor me gekocht, erg lief!
Gister even gekeken voor baantjes in de buurt van Melbourne, ik vertrek hier waarschijnlijk woensdag! Dan in een hostel en dan zien we het wel! Dan gaat de reis echt beginnen! Ik wil nog even iedereen bedanken die bij afscheidsfeestje en het plannen van de reis heeft geholpen! Thank you all!

Ik laat jullie het weten als ik meer heb meegemaakt. Dit was even zodat jullie weten dat ik veilig ben aangekomen!

Veel liefs,

Sanne

  • 25 Oktober 2013 - 14:03

    Patty En Bert:

    Hallo Sanne,
    We zien nu pas dat je dit medium ook in aanvang even hebt gebruikt. Dus moeten we hier ook af en toe kijken hoe het met je gaat en waar je zit? Nu in Sydney.... Leuke stad! Hopelijk ga je het daar ook naar je zin krijgen!
    Dit weekend mogen wij de klok terugzetten..... dus lekker een extra uurtje...
    De herfst gaat hier nu echt beginnen. Mooi gekleurde bomen en wat minder mooi weer.
    Veel plezier daar! Lieve groeten van Patty en Bert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 16 Sept. 2013
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 3741

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2013 - 05 Mei 2014

Australië ontdekken!

Landen bezocht: